Nyårsafton!

tänkte jag skulle lägga upp en massa bilder nu som jag lovat :)
men först tänkte jag skriva lite om vad jag gjorde igår..
ungefär vid halv åtta så bestämde jag o petter för att vi skulle gå till våra lägenheter o göra oss i ordning o låtsas om som att jag inte vatt i lägenheten under dagen..
han skulle ta o fixa maten eftersom jag fixat drickat..
o jaa det var ett jävla jobb att fixa det ska jag säga..
ingenting fanns ju kvar o jag känner mig alltid lite malplacerad o dum inne på systemet..
vet liksom inte vart saker o ting står o vad som är gott egentligen.. :)
så för nån att säga ta nånting som är gott med champangekork till mig skapar ju rena kaoset..
så ja jag sprang runt där o kände mig som en 14 åring :D

iallafall.. jag sprang ner till mig duschade fixade kläderna o sen kl 9 gick jag upp..
då hade han fixat fördrinkar till oss :)
o en förrätt som han så stolt presenterade haha :D
sen blev det kycklingfile till huvudrätt
o kladdkaka till efterrät :)
det jobbiga var bara att jag fick springa på toa mellan varje rätt..
anledningen behöver jag inte skriva :D

sen vid typ elva ringde vi empa o skulle kolla om vi skulle kolla raketerna o sen åka till scottan tillsammans..
var väldigt nära på att jag gav upp att åka till den där jäkla festen ett tag.. alla spårvagnarna hade ju slutat köra..
vilket påminner mig om att hädanefter är det jag som ska kolla spårvagnarna när vi ska nånstans ;)
men till slut kom vi till botaniska..
så jäkla roligt jag hade där.. massa gasten folk o pas treor o min lilla erwin var där :D
riktigt härlig blandning.. o jätteroligt hus :D med porr-rum o folk i röda skor..
 människor som gick upp hand i hand i trappan för att göra vem vet vad..:)
tyvärr hade dom katter med :P
men man kan väl säga att det var en väldigt lyckad kväll.

så vid 5 i natt tog jag petter empa o li en taxi hem..
så  började jag mitt nya år.. :) hur gjorde du?










en av värdinnorna sara :D

dansbilderna är pas 3.. de var med o dansade bakom artisterna på eldsjälar galan som gick i veckan!




kille som ville att jag skulle tagga honom på face.. vet inte vad du heter mannen :)


hmm vem är det som har på sig de här fina skorna... rulla ner lite för att se svaret..

inte var det underbara hanna :D

då var det dags för markooliodansen :D





svaret på frågan om de röda skorna.. jovisst är det David! :D




folk skulle gå..


o jag då.. :) gott nytt o tack för en trevlig kväll


vill ni ha någon bild så säg bara till!
Puss


Kommentarer
Postat av: jenny

Till! den sista på dej var assnygg! :D

2009-01-01 @ 22:04:03
Postat av: empa

tur att man inte ser normal ut på en enda bild, folk kan få idéer... hehe :D

2009-01-01 @ 22:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0