MR Huslig

ja idag vaknade jag kl 7.15 ca..
det konstiga är att jag är helt pigg nu
pojkvännen börjar skolan en vecka innan mig då kan det gå på det här sättet..

det sjuka är att jag knappt sovit någonting i natt..
drömde en massa olika sjuka mardrömmar..
o petter låg o pratade i sömnen jättemycket..

usch en dröm handlade om att det var en flicka
som tyckte om att leka med sitt eget skelett
o genom sin ficka tvingade hon sina kompisar att kolla på
hur hon tvingade fram sin mens?!
ja jag sa ju det.. sjuk!
så jag lär väl slockna idag vid typ 1700

men iallafall, bestämde mig igår kväll för att testa på
att göra kanelbullar för första gången idag
så det är det om jag har som plan för idag..
ska bli spännande o se hur det går..
o JA, givetvis kommer det upp bilder på det haha...
Puss så länge.. börjar väl baka vid typ 12-13
jag kánske lyckas somna där emellan, brukar ju vara så..



Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0