Flowers means I'm sorry, chocolate means I love you!

ja jag är ju den typen av människa som har sett alla sorts realityserier som finns
o speciellt dejting serierna..
bachelor
bachelorette
tila tequila
for love or money
temptation island
paradise hotel
next
dismissed
average joe
babes i bushen

ja listan kan göras lång..
det är nåt jävligt intressant med de där serierna på nåt sätt..
se folk göra bort sig..
typ lära sig vad man ska göra o inte göra..
se hur folk blir kära i slutet
ja men ni vet..
tycker det är jättekul o intressant att höra min vänner dejta också :)
ni vet.. höra hur det gått o sånt där o hur de ska göra framöver..
hänt otaliga gånger att kompisen kommit o sagt.. nej men det här går inte
men inte riktigt vetat hur man ska "bli av" med dejten..
ja men ni vet.. den andra personen känner mer än vad man själv gör..
var på väg att skriva inte för att jag själv varit med om det.
men faktiskt.. jag har inte dejtat någon som jag inte träffat igen..
är ioförsig ingen stor dejtare...
problemet jag har haft är väl att jag blivit tillsammans med folk som jag dejtat o som jag kanske inte borde blivit
tillsammans med..
men herregud!, jag är 21.. det är väl klart att man trott man känt saker man inte gjort..
ja trott man vatt kär fast man faktiskt egentligen bara blivit lite smått förälskad..
men jag tycker hellre varit ihop o vetat om när du inte vatt kär o sen upptäcka den känslan som uppstår
när du är kär på riktigt än att gå runt o inte vågat eller känt nånting..
hur vet du isåfall när du faktiskt är kär? Du har ju ingenting annat att jämföra med!

ja nu fick jag skriva av mig lite..
nu väntar min kärlek (som jag vet om att jag är kär i på riktigt) på mig.
Sov gott!


petter


Puss


Kommentarer
Postat av: Wolumemoosa!

Jag blir som sagt trött på detta ofantliga uppdaterande!! :)

2009-02-09 @ 18:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0