Bilder från året som gått :)

40 års jubileum på Balettakademien. Uppträdde med sveriges musikalelit!

Föreställningen "vårt stora feta balettakademiska bröllop"

Sista jazzen i ettan :)

Skolavslutning.. en välbehövd sådan

I somras blev det mycket liseberg för mig.. här med nono

o här på mitt jobb som gast!

Började 2.an

repade inför föreställningen på scaninavium

Grease

Grease

Night at the grammys

Jag o mina modeller i justin numret!

Jag backstage - Justin

Festande o mys

Psykfyran - festen där jag träffa petter (kolla i bakgrunden där står han :)

Fotades i studio! - CV bilder är bra

Mickredovisning

Luciatåget - bästa i balettakademiens historia tydligen :)

Vårt mysiga spex!

Jag som lilla yngve

Julavslutningen :) haha

Julafton

och igår då.. Jag o petter på toan! (mer bilder från igår sen)

Gott nytt år då :)




Som sagt mer bilder o text från festen igår kommer sen :)
Vill tacka dom som tagit de olika bilderna.. hoppas det var ok..
Haft problem med min dator o alla bilder har försvunnit..

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0