Bakeftermiddag!

begav mig glatt till konsum för att köpa ingredienser
o ytterligare ett maxipack köttbullar (är man student så)
kom hem o satte igång att baka..
allting började bra o det var hur kul som helst..
satte degen på jäsning..
30 min senare skulle jag knåda degen o den var helt klibbig lite mer mjöl borde göra susen tänkte ja.
o visst fastar blev den ju :D
rullade ihop degen o satte in i ugnen..
såg fint o bra ut..
men när jag skulle ta första tuggan så smakade det inte alls som det brukar..
vetefan vad kan ha varit som jag glömt..
o jaa jag hade kanelet o det där grejset i mitten men ändå..
tror att det var för att jag råkade ta för mkt smör i degen..
bättre lycka nästa gång..
 nu vet ju iallafall hur jag ska göra o inte göra..
ska gå upp till petter sen o bjuda..
o han ska fanemej njuta..
var för hans skull som jag bakade..
min oskuld är tagen :D

blir grammisgalan ikväll :)








kul va? orkar inte....




Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0