är kl 08.00 eller 12.40?

det var min första tanke när jag vaknade idag..
somnade i ganska god tid igår
men  lyckades ändå på nåt sätt sova så länge...
går ju inte att lägga sig 21.00 bara för att komma upp i rätt tid på morgonen?
då är jag ju inte det minsta trött...
finns inget värre än att försöka sova när det verkligen inte går..

Petter verkade gilla bullarna som jag bakade..
tror det mest var för att var snäll men jag blev glad ändå :)
vi kollade på en livekonsert med robyn istället för grammis..
o sen en dokumentär om Lykke Li!
det jag han se av grammis var att robyn uppträdde (igen!)
o petter älskade det..
o sen att EMD vann årets låt..
hmm?! den enda sliskiga gruppen som var där vann av nån anledning  :)
Ja det visar ju bara vilken genomslagskraft idol har tydligen!

Nu känns det som jag fått slut på rycken här..
diska måste jag göra typ..
men det är så grymt tråkigt..
nu när jag kom ner i lägenheten så luktade nybakade kanelbullar i lägenheten.. :)
o det är min förtjänst!

nä vi får se vad som händer idag..
imorgon drar jag till dansforum o ser lite på deras dansklasser..
skönt att se en annan skola för en gång skull..

snart börjar skolan igen! :D
nu är jag laddad!


läääängtar till dans - min discokula från nyårsafton :)

PUSS


Kommentarer
Postat av: sexig_kille_90

ja tycker du ser ut o vara en sexi kille

Har du msn?

ja skulle gärna kunna ha camsex me dej....

2009-01-08 @ 20:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0