Teater o ABBA o avokado sug!

har min 5 timmar långa teaterlektion just nu..
men jag är inte med i scenen som körs så jag tänkte passa på att skriva lite..
halva klassen sitter i cafeet (där alla treorna kommer in i smoking o finklänningar
under deras paus av JAMES BOND musikalen som
de har premiär med på fredag..) o sjunger abba accapella.!
ett 14 minuter långt abba medley som vi skall sjunga på nån tillställning på lördag kväll!
Är en hel del  jobb kvar att göra..
men tänka filma lite senare i veckan så att ni kan få höra hur klassen låter..!

läntar lite hem nu faktisk hehe.. så jag kan lägga upp bilder jag tagit idag o så..
lägga sig i soffan i den nyfixade lägenheten..
o mumsa på nåt jäkligt gott

Ett tips!

till en egentligen godare o nyttigare version än choklad o godis
en advokado..
Jag är helt jäkla frälst på den!, frukten? är den de?
kan ätas med eller utan salt på... :)

ge mig!


och för er som väntar på bilder.. riktiga bilder från dagen kommer vid halv sju :)
Puss så länge.. ;)

Kommentarer
Postat av: Leonora

sv; jajjemensan :D

taack så mkt :D

FIn blogg du har :D

2009-02-16 @ 15:38:14
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: dorion

åh, jag älskar avokado. så himla gott, och jättenyttigt! förstår mig inte på folk som inte tkr om avokado. men skit samma, desto mer till oss :D

2009-02-16 @ 16:11:42
URL: http://www.nogg.se/tjockis
Postat av: A M A N D A - F A L K

avocado är så gott, och nyttigt :D

Hoppas du får en fortsatt härlig dag!

2009-02-17 @ 15:54:52
URL: http://amandajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0