Om mig!

Jag är inte för lång o inte för kort. 180 cm!
Jag har en gossi som älskar mig.
O kan själv vara världens bästa pojkvän :)
Har en bästa vän som folk bara kan önska sig
Jag går på balettakademien o utbildar mig till musikalartist
jag är smal o tränad
Jag kan både prata skånska o vanlig svenska :P
Jag har ett IQ på 134
jag kan vara mig själv utan att skämmas
o kan skratta åt mig själv o andra..


Så för att sammanfatta.
Jag är allt det där du önskar du var men inte är :)

NÄ riktigt fullt så allvarlig var jag inte med det sista..
kände bara att jag behövde ge mig själv en självförtoendekick :)
alltid bra när man känner sig lite down..
ska in till stan nu..
Hoppas att presenten blir bra nu :P

måste repa inför föreställningen imorgon också damn it! :D


high fashion på hög nivå.!
hörs sen

Puss

Kommentarer
Postat av: Markus

Hajs! bara så du vet... texten för "allmänt" "kommentera" och så vidare, syns inte :S... iaf inte på min dator....

snygg bild btw

2009-02-13 @ 14:15:27
URL: http://bxb.blogg.se/
Postat av: karolina

kul med en kille som bloggar:) inte så vanligt!

2009-02-13 @ 14:48:18
URL: http://karolinamalmlov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0