Nya saker i lägenheten!

finns det nåt bättre egentligen..
när man fått eller köpt massa nya grejer till lägenheten
o sen se hur allting är när det står på sin plats.. :)
speciellt när det blir snyggt också..

o gissa vad?
givetvis lyckades jag missa melodifestival reprisen också..
hur smart är det av svt att ändra tv tiderna varje vecka..
blir så trött suuuck..!
det jag han se var iallafall återigen måns..
o vet ju alla vad jag tycker om han..
lyckades till och med se en fullt påklädd måns
med tjejer i bakgrunden i underkläder
jämnställdhet eller vad var det?


nu är det mia o klara iallafall så nu måste jag gå..
tycker ni med ska göra det SVT1

lägger upp bilder på mina nya grejer sen :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0