Mitt schema!

är några utav er som undrar hur ett schema på balettakademien ser ut..
om vi läser "vanliga" ämnen o liknande

kan börja med att meddela att balettakademien är en eftergymnasiell utbildning..
Jag har alltså redan tagit studenten..

Mitt schema ser ut såhär!
3h balett i veckan
4,5h jazz i veckan
1,5h jazz pas de deux
2h stepp
1,5h fys
1h pilates
5h scenframställning
40min privat sång
1,5h kör
1h5min gemensam sång
3h musikalteater
1,5 Röst

Ja det var det :)
hoppas ni har en fin kväll allihop..
skulle egentligen gå o se james bond blir imorgon istället..
var tvungen att gå igenom balettstånget tills imorgon..

Petter sa att han hade en överraskning sen när han kommer hem..
Me love surprises :P
glöm inte lyssna på dagens låt här under! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0