Make me look good

nu ska jag in i duschen o sen svarta skjortan på
dresscoden ikväll är hel svart med gulddetaljer..
så det blir skjortan
chinos
o sen lite guld som michelle har med sig..
är silvermänniska jag..

har fått min första alla hjärtans dag pesent av petter.
ett par sängben så jag kan ställa in sängen i min alkov..
Tack älskling! :D

nej men känns så skönt att  kunna göra det nu
eftersom min vanliga sänggavel är för bred..

blev lite stressad över att han hade fler presenter.. GAH

håller på att att fixa med videobloggen så lägger upp den strax..!
o för er som undrar var top model länken är så har jag gjort
en egen kategori åt den till höger under allmänt o video..!



-Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0