Kärleksfunderingar!

När  är man egentligen redo för ett förhållande?
I vilken ålder?

Jag tror inte att kärleken har nån ålder..
eller att det finns en visst ålder då man faktiskt är mogen..

satt o skrev med en kompis som är singel igår
som blir en aning irriterad av att se att andra är lyckliga o kära..
vilket jag förstår!

men han sa då också att han inte visste om man är redo för ett förhållande i min ålder?
21 år? snart 22.. skulle det vara för ungt?
Jag vet att jag är kär.. o vill inte ha det på annat sätt!
o då får man kalla mig tråkig o pryd
för att jag inte är ute o ligger med folk varje helg
men det är så jag valt!

Eller är det bara en aning bitterhet?
jag röstar på det sista faktiskt..

Min bror har t.ex. varit tillsammans med samma tjej sen han var 16 han fyller 24 nu o väntar sitt andra barn nu..

men visst sen går det ju en gräns också.. som iochförsig säger emot det jag sa om att man själv visste..
Men när jag gick i högstadiet så fanns det folk i 7 o 8 som förlovade sig med varandra..
o det är lite väl att ta i kanske..

FRÅGA?!  - Finns det nån ålder då man är mogen för kärlek?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0