Hemkommen efter presentjakt!

Puh!... äntligen var man klar med köpandet..
blev faktiskt nöjd med det jag köpte efter många om o men..
får skriva o ta bilder imorgon så ni får se vad det var för nåt jag köpte..
petter läser ju bloggen så..

kände att jag o kassörskan fick lite kontakt där över disken..
för att citera mads
"du gillar lite äldre damer"
o jag tror att han har rätt faktiskt..

vi gick o fikade sen på ett väldigt mysigt fik när operan..
i nåt hus från 1700-talet, med en öppen  brasa o allt..

blev en varm chokla med grädde eftersom jag inte drick latte chai latte o allt det där..
smakat o tycker inte om det...
o en kanelbulle till det..

Ska hoppa in i duschen nu strax o göra mig i ordning inför bowlingen ikväll..
känner hur tvälingsmänniskan har kommit till liv nu
men måste sköta det snyggt.
har trotts allt inte träffat de människorna innan..
inte bra att visa den riktiga jonathan när man försöker imponera :)

ha det fint nu då :)
hinner nog lägga upp ett inlägg till sen



Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0