Helt underbar kväll igår

Hade ju som jag skrivit innan en spelning igår på ett 80 års kalas..
det jag inte visste när vi åkte dit var
att det var en homosexuell 80-årig man som firades..
så vi möttes av massa män med guldiga paljettsjalar :)
blev bjudna på jättegodmat
sen sjöng vi några låtar för alla gästerna
o sen blev vi bjudna att stana kvar o fika fast inne hos dom..
så jag fick äran att sitta bredvid födelsedagsbarnet..

o vilka människor o vilken människa..
hela kroppen fylldes med glädje..
han var den första mannen att ingå partnerskap med en annan man
när det tilläts..

så jag missade melodifestivalen igår, men det var det värt..
ska se reprisen ikväll!
o berättar om min övriga kväll lite senare...

dagens planer
kolla let's dance
Fixa med mina nya grejer i lägenheten
se reprisen
o resten av dan ta det lungt

Mala

Ida michelle o anna

Michelle

två på mig!

Prideflaggan o vad färgerna betyder



hörs sen
-Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0