Första baletten med åsa!

ja vi har bytt lärare i baletten från helle till åsa..!
o jäklar vilken skillnad det var...
allt faller på plats nu..
man fattar så mycket mer.
o baletten är rolig igen :)

för övrigt blir massa abbarep idag

ska ju sjunga på VALAND på lördag... på amaranternas bal...
o sen ikväll tänkte jag se 3.ornas musikal..!

har kommit på en liten design eller vad jag ska kalla det att gör till min tomma alkov vägg..!
kan visa sen när jag kommer hem ikväll!.. :)

hoppas allt är bra med alla.. o tack för alla fina kommentarer...
sprid gärna ut adressen till andra om ni tyckter om bloggen.. :)
o då uppdaterar jag mer :)

nu vankas jazz pas de deux o sen pilates..!

Puss

Kommentarer
Postat av: Annika

Nämen! Hur kommer det sig att ni bytt?? Tjatade ni i 2 år som vi..? ;) Hoppas allt är bra, kram!

2009-03-12 @ 15:39:49
URL: http://annikaville.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0