Antar att jag ska börja blogga igen.!


ja jag ska nog försöka göra det..
har ingen kamera för tillfället.. på lagning..
i över en månad nu.. suúuck!

Blir kanske inte så mycket uppdateringar just nu då utan kamera..
om ni verkligen inte vill att jag ska ha en massa cam bilder o text inlägg :)

tänkte skriva lite om mina tvångstankar sen..
som jag typ fått på sistone för att jag är så jäkla stressad..

bland annat typ spisen o toaletten haha.. låter konstigt men det har en logisk förklaring :)

ska antagligen spela bowling ikväll.. med petter o hans kompisar från tranåset..! :)
ska först till stan med mads o köpa alla hjärtans dag present :)

vad har ni köpt för något?
vad är egentligen en bra alla hjärtans dag present?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0