Alla hjärtans dag!

o jag sitter här o försöker jobba med bloggen..
inte riktigt nöjd ännu...
men har en ny ide på gång :D

kvällen igår var lyckad..
skulle egentligen bara vara ute till 22
men följde med petter o hans kompisar
o hade lite hemmafest..
spelade buzz o dansade house o grejer..
så kom hem vid 3

Drack ingenting igår dock, vuxen som jag är hehe
nä men jag ska ju iväg ikväll o sjunga
o rösten hade inte riktigt pallat..
blit jag anna mala ida o michelle som ska giga..
i västra frölunda.. gettot

hmm ja jag ska berätta om bowlingen..
o NEJ jag vann inte... fan med...
det var nåt fel på banorna där.. haha
nä men seriöst det var det..
valhalla bowling går fetbort..

ikäll efter giget blir det hem sabbt o äta med gossi ;)

jag tippar att måns o amy går vidare ikväll..
ska skriva mer om mello imorgon..
:D

sprid ut bloggen till folk..
läsarrekord igår :)
kolla snart igen då sidan är klar..



Puss

Kommentarer
Postat av: dm

du var säkert inte den ända som inte drack.

din pojkvän, gossi eller vad fan han heter drack säkert inget heller.

jag tippar på att han gör precis som du.

puss o puss

2009-02-14 @ 14:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0