alla hjärtans dag firandet igår kväll

ja jag tyckte att det var fel att sitta vid bloggen efter giget igår
när petter satt hemma o väntade med middag..
har nog aldrig längtat hem så mycket som när jag satt på spårvagnen igår..
men den som väntar på nåt gott..

nu kan jag äntligen visa vad jag köpte för present till petter..
är väldigt dålig på det där med presenter..
eller jag tvivlar alltid på om det är bra nog hehe..

Nu till mitt tips:
Petter hade köpt en Khomloy ifrån GRANIT
för er som undrar vad det är, så är det en slags papp ballong som man tänder eld under
så att den stiger upp mot himlen..! :)
Så vi skrev ner våra önskningar o drömmar på den
o sen skickade vi upp den i luften..
det var så grymt häftigt..
såg ut som en stjärna som förflyttade sig
o sen försvann den helt..
var folk som stannade o tittade på när våra önsninkar flög iväg..
VÄLDIGT mysigt!
lägger in ett filmklipp på det i nästa inlägg:)




min present.. två vinglas. med 70-talsgrön kupa..
petter gillar 70-talsgrönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0