80-talet är ju på väg tillbaka, IGEN!

jaa jag kollade på vakna med the voice imorse (vilket vi alltid gör när vi äter frukost, vi har en liten tradition som består i att petter går upp först medan jag ligger i sängen o drar mig en halvtimme)
så när jag ligger där o drar mig som bäst så hör jag att axelvaddarna tydligen ska vara på stor väg tillbaka..
o är dom större så är det bättre tydligen..

haha jag har en film från när jag var liten från 89..
då både jag o min bror är iklädda jeans OCH för att inte glömma det viktigaste en Jeansjacka i modell ballong till det..
så man såg ut som en liten jeansmichelingubbe

o hur mycket mode det än kommer att vara så kommer jag aldrig klä mig så igen..
80-talet må va tillbaka..
(LILY o SUSSIE är ju med i melodifestivalen igen)
men jag förblir en 2000-tals människa..


Är ni redo för det här tjejer?

Eller det här?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0