Weekdayrean!

Ett litet tips till alla..
Missa inte weekdayrean borta vid grönsakstorget..
jag var där för några veckor sen o fick ett par cheap monday en tröja två hot-pants(dansen)
o ett oversizedlinne...
för 240 spänn!!

allting kostar 30, 50 el 100 kr!
o gör man som jag,  gillar oversizedgrejer så är det hur bra som helst..

jag har verkligen blivit en stor sucker för mitt linne..
brukar låna petters också ibland..
så jag kommer köpa på mig några såna i London när min klass ska åka dit i maj..
om jag hittar några billiga förstås.. :)
snygga kläder behöver inte vara dyra.. o jag är inte en sån som strävar efter att hitta nåt dyrt
för att visa upp det..
snarare nåt speciellt ;)
är man unik så står man ut mer :)

håller på att fixa ett klipp där jag sjunger... so keep on reading :)



weekday 4-life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0