Sol ute trötthet inne

sitter i skolan under "kvällsrasten" o chillar...
så himla frustrerande att se folk sitta ute när det är så fint väder o själv har man bara 5 minuters rast..
vill också..!
Men samtidigt så får vi göra något ännu bättre :)
i den helt kolsvarta tatern.

Hann dock med att lyssna på Susan Boyle som är med i brittiska Talang.
in kommer en kvinna på 47 år inte den mest bildfagra..
o sen börjar hon sjunga... herregud vad bra!!

slutar klockan 19 ikväll..
då ska jag skynda mig hem o gosa med älsklingen min! :)
o det ska jag göra hela kvällen
sen kl 10 imorgon är jag åter tillbaka i skolan igen hehe :)

snart video från repetitionerna

Susan Boyle - gick inte att skapa filmen på bloggen, men tryck på namnet.

rep igen nu..
Puss

Kommentarer
Postat av: Annika

Hehe, vi tycker visst lite olika... ;)

http://annikaville.blogspot.com/2009/04/lite-galla-sahar-pa-kvallskvisten.html

2009-04-20 @ 22:12:56
URL: http://annikaville.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0