Nu till det hemska!

jaa.. nu är ni bra nyfikna va?

Iallafall, efter ett samtal med min moder idag så berättade hon att min bror gjort en ny tatuering..
jaja tänkte jag en till gör väl inget..
men vet ni var "idioten" (sorry brorsan.) gjort den?
I NACKEN -  ok tänker du väl då.. är det nåt snyggt så gör väl inte det nåt..
Nej då absolut inte..
Men klanjäveln har skrivit nåt där..
o inte vad som helst..
NEj han har skrivit H.I.F PÅ NACKEN!!!!!!!
o för er som undrar
h.i.f står för helsinborgs if.. alltså fotbollslaget..
o vi bor för fan tio mil ifrån helsingborg!!!!! GAHHHH!!!
det är fan inte ok!..
visst man kan gilla fotboll.. men det här är fan för mycket..

jag ritade av den kära tatueringen i paint..
så som jag tror den ser ut eftersom jag inte sett den
då kanske ni tycker jag överreagerar.. (det kanske är snyggt)
NEJ det är det inte PUNKT!


ÅHHH vad fint.... INTE!!!!

Kommentarer
Postat av: mamma

Det ska vara H

I

F

2009-04-21 @ 15:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0