Longboarding och Håkanmys

jupp efter en lång färd ner mot vattnet är vi nu hemma igen..
lärde mig att åka longboard också.. ja lite iallafall..
grymt kul ju!
fan att jag inte gjorde mer sånt när jag var yngre..
haha fick börja med att petter drog mig frammåt men till slut kunde jag fanemej åka själv :)

sen har vi fått ansvaret att komma på 5-kamps lekar inför imorgon :)
väldigt stort ansvar,,

Julia ropar om att maten är klar..
hon lagade nåt med korv
o håkan hellström på högsta volym..
finns det nån mer som kan få det att kännas som sommar :D

Puss


titta jag kaaaaan!

jag nere vid vattnet

Alla tre glada

första doppet, vattnet var iskallt..

Kommentarer
Postat av: J

sv: okej. tack för tipset! :D

hur hittade du in i min blogg då?

kramkram

2009-04-10 @ 20:23:42
URL: http://jjullaan.blogg.se/
Postat av: alexandra





tack tack :) din med!



2009-04-10 @ 22:53:07
URL: http://alexandradr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0