gårdagen o morgonen

jaa jag har överlevt resan o första kvällen i tranås..
efter en mysig tågresa med CLEO, småstadsfolk o trashy clothes
så kom jag fram..
tranås är en väldigt mysig stad..
o petters föräldrar o familj är väldigt mysiga..
all nervositet i onödan..
i och försig lyckades jag sätta mig på hans pappas plats
o få en allergichock.. men sånt löser man med lite skratt..
fick en sjal o ett armband ifrån afrika också..
nåt som binder hela familjen samman... :)

nu ska jag p o julia ta longboarden till nån sjö o käka picknick,,,

får se när jag skriver nästa gång..
kommer ta mycket bilder
men kanske inte uppdaterar förrän på måndag..
man vill ju umgås liksom..
men jag kanske får tillgång att komma in lite senare.. så kika in.. :)

ut i solen nu
PUSS




                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0