Bra Självförtroendekälla!

..Jag kom ihåg hur det var..
en fredagskväll när jag var 13, en galen tjej i rosa kläder som sa skit o sjukt hela tiden :)
spelade in programmet o såg det typ 120 gånger till den kvällen
o jag skrattade lika mycket varje gång..
men nåt som hon lärde mig var att det var OK att vara annorlunda o att man faktiskt får
vara vem man vill o hur man vill så länge ingen annan kommer till skada..
TA INGEN SKIT! helt enkelt..
det blev ett motto som jag hade ett tag..
hon läste t.o.m upp min önskan i tv.. :)

ja det är självklart GRYNET jag snackar om :)

fick tillbaka min kärlek till henne igen efter att jag sett petters dvd på vägen hem från tranås.. :)

tack grynet (elin ek) för att du lärde mig att skita i alla som inte tycker att man ska vara som man är :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0