Åter i Göteborg!

nu har man sovit i sängen igen... väldigt skönt att vara hemma..
var grymt roligt i tranås..
i lördags var det som sagt lite familjemys :)
träffade bröderna o deras barn..
o allt gick så bra så..
Med andra ord: jag har överlevt :)

lite komiskt nog när jag o petter satte oss på tåget hem så kom mitt ex också 
med samma tåg samma vagn samma rad.. snacka om slump..

så idag är det sista dagen på lovet sen blir det intensiv repperiod inför föreställningen om två veckor..
rep varje dag inklusive helg.. så följ med o läs hur det går.. :)

by the way - The hills maraton på tv nu..
Underbart sätt att avsluta lovet på ;)

hörs senare idag..
Puss


syskonen snive :)

Petter o jag





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0