Ännu fler sommartecken o stressig dag

Det första jag möttes av när jag kom hem efter skolan vid halv åtta igår
var att petter o lineah o ettorna från min skola satt ute i gräset, käkade pizza o drack vin!
det är så jäkla mysigt.. 
vi har nämligen en stro gräsplätt precis utanför huset..
helt enkelt ett skitbra ställe att sola umgås o grilla på :)

när solen var på väg ner gick Jag P & L in o kollade på Berg flyttar in..
Hon var hos Schenkenberg igår.. 
var det nån mer som såg det som tyckte att han verkade väldigt ledsen o tragisk?

Idag så är det dags för första helgrepet.. ska köra genomdrag av allt idag..
åtminstonde försöka..
ska få klart koreografin till mitt nr.. (inkl C-J, Andrea o Michelle)

6 Dagar till premiär!!!


ettorna


(försökte lägga upp fler bilder, men blogg.se ville inte det just nu)

Puss


Kommentarer
Postat av: Zandra

sv: hihi, okej ;D

allt bra idag?

2009-04-18 @ 16:48:53
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0