Livet i Göteborg

Tänkte skriva lite om saker som jag faktiskt har bloggen för..
Skolan! Musikal! Dans! ja ni förstår..
Som jag sagt Pluggar jag till Musikalartist på Balettakademien i Göteborg, går nu mitt 2.a av 3 år.
Försöker summera det första 1 ½ året med lite bilder..
Så varsågoda!


Övas sång


Mitt skåp, steppskor, jazzskor, balettskor o papper -
lägg märke till condecco kvittot haha..


Det övas dans -
i vanliga fall har vi vanliga jazzkläder på oss, men just denna klass var det fameinspererat.


Pojkarnas omklädningsrum.. fresh! -
kalsongerna på elementet.. mums


Det övas hemma



Till slut får man stå på teater thalia i gbg - skolans teater


Har man sen jobbat riktigt duktigt får man stå på scen i Scandinavium - Grease


T.o.m ha sitt eget nummer som Justin Timberlake Look-a-like


Ännu mer dans o sång - är där till höger i vimlet :)


Scandinavium står upp för oss


Avslutningsnumret för kvällen - är till vänster med hatt :)


Glädje


Eva i Caféet på skolan :)


Blir fester varje helg - oftast brukar man orka med det också


En lite halvt vanlig bild på mig kan ni ju få.  - här med min kära granne emma.:)






Det var det jag hann med, ska åka till min brorsdotter Tindra nu o fika lite..
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0