En titt i tidningen

jaha då sitter man o käkar kladdkaka.. till frukost.. kom aldrig upp ur sängen..
får tidningen uppläst för mig..
Är tydligen grannens dag på fredag
så klass 3c i Vinslöv fick en egen sida med texten
"hur barn beskriver sina grannar" 
var faktiskt min lilla granne som beskrev mina andra grannar hehe
"Man kan ge en present. Man kan uppmuntra dem.
Ge en teckning. Asam o Evert de är alltid snälla och dom nya grannarna är också snälla.
Man vill trivas där man bor." / Filippa

Brukar inte finnas smarta människor där jag kommer ifrån, men det finns hopp. :)

Såg årets lucia kandidater också. Ser att det finns en tjej som gick på min skola för 5 år sen, som nu alltså är 20
hon bor alltså kvar här nere o gör det som alla andra tjejer gjorde när dom var 16.
Ansöker om att vara Hässleholms kommuns Lucia..
Ojojoj... Hollywood nästa...



Kladdkaka







Där är hon. Snart är hennes namn På hollywoods walk of fame!

Mark my words

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0