Sexmys mitt i natten..

Fick äntligen säsong 3 av SATC, så jag låg o tittade på det halva natten..
Är så kul hur inne man blir i det o innan man vet ordet av är klockan 03.30..
Kan pinsamt erkänna att jag faktiskt inte sett filmen förrän i fredags,
men vafan jag jobbade varenda kväll hela sommaren typ...
Men eftersom klockan blivit så mycket så kände jag att det var dags
att släcka lampan o somna på mina "turtles örngott," aww minnen.

Idag blir det fullt upp. Har precis kommit upp ur sängen, vi ska ha en liten familjemiddag,
hoppa in i duschen o göra sig i ordning
Sen drar vi till malmö för att se HSM, ska bli så grymt jäkla kul o skönt att komma till storstan lite.
Skriver med en av huvudrollskaraktärerna på msn just nu. Vi gick på samma skola i gymnasiet
o hon är en av de få bra vännerna jag har kvar här från skåne. Hon är grymt peppad o jag är om något ännu mer laddad.
Var ett tag sen jag åkte o såg någon annan på scenen.
Är alltid så jäkla skönt att göra det, få insperation o se varför man faktiskt gör det här man gör.
Kämpar i 5 olika dansstudios 5 dagar i veckan o ibland mer.

Hade för övrigt en liten balett o strechlektion med pappa o brorsan igårkväll haha..
Jag vill ju att de ska veta vad jag gör o  se hur grymt mycket det faktiskt krävs. ;)
Märker hur jäkla trött jag är i kroppen nu på lovet, när man hinner känna efter liksom.
O min 31 åriga bror går runt o slår på mig hela tiden.. ja vad säger man ;)



Imorgon Göteborg igen, LÄNGTAR!




Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0