Kärlek

Sitter o tänker o diskuterar med lite vänner om kärlek..
om hur det faktiskt är när man är kär..
o om de där känslorna man har till en början när man träffas, är de kärlek?
gaah blir knäpp på sånt..
Kärlek är nåt jag vill ha som fan.. men verkar aldrig lyckas hitta rätt..
är så jävla mycket annat i vägen känns det som.. skola o träning o så..
man hinner liksom aldrig känna efter..
så nu när jag har lov grubblar jag som fan, grymt typiskt..

Iallafall hemma i Vinslöv igen nu..
Svek familjen Jönsson o Karlsson, de får  klara sig själva på ullared..
verkade som att strumpor var det som behövdes..
o jag är ju en sån där ju dyrare detso bättre person, så det funka inte för mig ;)
tydligen skulle Nono köpa nånting rött också, det skulle tydligen dra åt sig männen..
så ser ni en tjej i helt rött underställ.. då vet ni vem ni hittat... :P
Fick iallafall bära mina två grymt tunga väskor hela vägen hem i helt dödstysta vinslöv..
inte EN ENDA människa på hela vägen möte jag..
Hur fan har jag lyckats växa upp här?
Var allt mycket roligare då?
Tydligen.. såg en massa stenar på vägen som jag kom ihåg att jag klättrade på typ varenda dag..
Tappade en gummistövel där en gång.. undrar om den ligger kvar..
Kanske ska ut på skattjakt imorrn månne?

tänkte ta o lägga ut lite foton som de glada tre tagit under två dagars samkväm..
var lite halloweenkänsla på några också :)





Ja vi har väldigt kul med kameran ihop... Deal with it!










söta noelle..


Halloweenbilderna senare på lite pumpor bara o hur de blir gjorda..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0