Hemma efter Tacokväll

har varit borta hos brorsan o hans fästmö o deras dotter...
jag o den andra brorsan körde dit för att fika lussebullar i oktober..
blev till slut tacos o guitar hero på det..
Första gången jag spelat det, var tydligen väldigt grym hehe..
bättre än både pappa o brorsan :P
DET NI..

Jag o min bror daniel som själv bott i göteborg bestämde oss för att göra filmen vinslöv by night
för att stolt visa upp stället vi växt upp på..
o det ni kommer att märka är att vi bara möter en bil, trotts att vi åker genom vinslövs centrum..
Meningslös film jag vet... Precis som Vinslöv..


Här har ni den filmen -  speedade upp filmen dubbelt så snabbt
så våra kommentatorsröster blev en aning like Piff o Puff.


Bilder från kvällen

Spelade kort som jag självklart vann!


Mysbelysning


Brorsdottern Tindra :D


Guitar hero!


Jag en aning koncentrerad



Rockar loss -
Snacka om perfekt klädsel för kvällen :P






snart dagens låt!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0