Veckans klipp!

Min klass hade vårt traditionella fredagssnack
o nikola kom på iden med att ha veckans klipp då..
han får alltid en massa roliga o groteska filmer på sin mobil
haha det roliga är att det är eva i caféet som skickar dom :D

Filmen är en reaktionsfilm på mina klasskamrater.. :)
de dom ser är jaa två stycken som har sex o ut kommer nånting som extremt långt..
jaa varsågoda o se reaktionen :)



Ikväll är det äntligen klassfest hos michelle..
alla har längtat hela veckan.. ska bli så jävla grymt kul
o självklart har jag med mig kameran..
kan gå vilt till, det må jag säga :)



-Puss

Kommentarer
Postat av: Ida Kentner

VAD ROLIGT att du har en blogg Jonathan! Hur är det nuförtiden? :) Kram!

2008-11-14 @ 19:04:27
URL: http://idakentners.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0