en lååång dag.

är äntligen hemma efter en lång men ändå väldigt rolig dag..
hade röst lektion i morse o det gick väldigt bra..
för er som undrar vad man gör på en röstlektion så kommer en liten förklaring..
jag som skåning lär mig fårbort mina diftonger
o min dialekt för att istället få teaterdialekt
även kallad rikssvenska



sen håltimme..
pluggade lite teater..
sen hade vi stepp utan lärare men var grymt duktiga ändå..
gemensam sång
o till slut jazz..
älskar fan jazz..
man blir liksom trött o svettig o tränad o sånt.. :)
ny kombination idag som var lite moderninspererad tycker jag..
hade klassmöte med mia sen
o till sist spexmöte med spexgruppen.. fick fan ordning på alla nummer o vem som skulle göra vad...
grymt jobbat o jäkligt roligt..
irrade runt på skolan o trodde jag blivit av med mobilen hann jag också med idag..
läs det jag skrev igår om nyckeln....

köpte med mig en fiskgratäng hem.. är man student så är man..
nu ikväll ska jag repa ännu mer teater..
ska försöka kunna saker utantill imorrn...


Jag steppar


Sofia o Joel är spända på jazz :)


I spexgruppen har vi kul


O Nikola som skriver så fint var sekreterare


Jag ligger o strechar


Nej är ingen höjdare på att laga mat, så här blir det färdiggjort..



notis: Josefin fyllde 24 idag.. men hon fastnade inte på bild.. Grattis





-Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0