Vi föds olika, varför dö som kopior?

jaa äntligen har jag o petter återförenats igen efter en veckas jul ;)
haha nä men så farligt har det inte varit
men jag har längtat efter honom..
så igår hade vi en chill kväll med lövbiffsallad hemifrån (min favoritmat dessutom)
tittade på mia o klara som är grymt roligt... o så kom första snön som jag sätt nu på lovet..
o idag så har vi gått på stan o kollat nyårskläder
blir svart skjorta farfarsbyxor fast i finare stil o slips..
drog in på condecco o tog oss ett fik..
passade på att sola lite solarium också så att man inte smälter in med snön.. :)

nu ikväll håller jag på att fixa mig lite..
ska upp till petter o träffa hans syster snart..
jag är inte så bra på sånt där tror jag hehe..
speciellt inte med folk som redan sett mig på bild...
man vill liksom leva upp till de bilderna som folk fått.. :)

men är man bara sig själv kan man aldrig misslyckas.. :)

 
Vinnaren av brittiska idol! Alexandra Burke! kevin vem är det???


ha det gött nu ska jag duscha :D



Puss

Kommentarer
Postat av: julia

hääj!! det är ju jag som är systern! kul att du nämnde mig..å du, det gick ju över förväntan, vårt möte. hahahah, baby!

nu ligger jag här lite o kollar in din blogg..johan messade,, varför kan han inte ringa..aja..hoppas ni har det göött iaf! godnatt!

2009-01-03 @ 00:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0