En sammanfattning av året!

Tänkte ta en sammanfattning i text nu o i bilder i ett senare inlägg eller imorgon
är mycket att göra nu inför ikväll :)

kommer knappt ihåg hur detta året började..
flyttade ut till nåt förortsliknande ställe där man var tvungen
att ta buss in till stan (gillas inte)
simon o jag flyttade ifrån varandra som vänner vilket var skönt.. :)
spelade upp vår första musikal på skolan (mitt balettakademiska bröllop)
fick jobbet av 5000 sökande som gast på liseberg..
vilket visade sig vara ett grymt roligt jobb med helt underbara arbetskamrater som jag längtar efter väldigt mycket..
väldigt sena arbetstider, men de kan man leva med o förbränna väldigt snabbt :P

Fick ett telefonsamtal nångång i somras från en koreograf (helene petterson hurtig)
som ville att jag skulle vara med på en stor föreställning på scandinavium..
det jag inte visste då var ju hur stort det egentligen var..
Började skolan med rep varenda helg.. fick reda på att jag skulle vara justin timberlake kopia..
Kom en kvinna som var anställd kostymör o visade vilka kläder man skulle ha o så..
kändes liksom som på riktigt :)
väl på scandinavium var det så sjukt roligt..
sminkörer, en stor publik, kameramän.. Ja vad säger man?

sen började hösten på balettakademien.. de gamla treorna slutade o nya ettor kom in..
skönt med nytt folk på skolan.. verkligen..
nu i höst har jag tyvärr varit sjuk o krasslig väldigt mycket
men nu är det fan slut på det..
slutet av terminen var det grymt mycket redovisningar hela tiden PLUS lucia o spexet..
men allt gick ändå..
"bara man vill så kan man" - Det är verkligen så.

ja o för att ta kärleken då..!
Ja jag har hittat någon jag tycker väldigt mycket om..
på riktigt.... o det känns väldigt bra o väldigt rätt.. :)
första pussen offentligt idag då ;)
känns som att jag är redo att våga ta lite risker...
det är värt det..

nu måste jag gå upp till petter o hans syster o umgås lite..
P o jag måste bestämma vad vi ska göra ikväll..
finns 5 alternativ..

Ha en bra kväll allihopa..! längtar efter att se er jag känner efter lovet.. :)
Imorgon kommer året i bilder!!



Puss - Jonathan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0